Програм за прављење „слике“ диска

13 окт

Кад научите да инсталирате ОС (мислим и на Линукс и на Виндоуз) можете бити јако  задовољни. То је први знак да нисте почетник већ неки просечни или напредни корисник. Е сад после већег броја инсталација схватите да вам треба нешто још боље. Солидан напредак је да се послужите програмима који покупе све ваше управљачке програме за разне уређаје и можете да уживате. То ће вам саму инсталацију знатно убрзати. Ту мислим на програме типа DriverMax, Double Driver, Driver Magician и сличне. После тога схватите да постоји још нешто лакше и боље, то су програми који праве „слику“ вашег диска. Једноставно пресликају ваш диск или партицију на жељено место. То може бити други диск, патиција, УСБ штапић, мрежа и слично. Пошто сам ја легалиста увек се трудим да нађем бесплатне алтернативе комерцијалним програмима. У овој области је Acronis True Image закон тј. стандард за све остале. Стварно је најбољи и одрађује посао мушки. Ја сам пробао разне бесплатне програме Macrium Reflect, O&O DiskImage Express, Comodo Backup, Selfimage и ни један ме није задовољио. Кад сам нашао Clonezilla-у мислио сам да је права ствар за мене. Без обзира што је компликована, радила је лепо посао. Једном није успела да заврши започето (показала је двапут грешку), а Acronis је то одрадио без проблема, схватио сам да морам наћи нешто још боље. Веома сам се обрадовао кад сам нашао програм Redo Backup and Recovery који дефинитивно мени завршава посао. То је наменска Линукс варијанта, што је за мене одлично решење. Најједноставнији је за рад – дефинитивно и што је најважније до сада није нигде омануо-што не значи да неће. Бесплатан са графичким окружењем, све у свему оцена 5. Зато овај програм препоручујем свима с тим што има још неких функција које мени лично нису битне. Уживајте у доброти неких људи.

2 реаговања to “Програм за прављење „слике“ диска”

  1. borica 17. октобра 2011. у 15:52 #

    Колега Ви сте се баш потрудили.Свака част !!!!

  2. Иван 17. октобра 2011. у 15:59 #

    Хвала Борице трудићу се да убацим још занимљивих ствари.

Оставите одговор

